Qualitat

La Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena  pren el compromís l’any 2010 d’implementar un sistema de gestió de qualitat, d’acord a la Norma UNE-EN ISO 9001:2008, amb el propòsit de garantir la satisfacció dels seus clients i usuaris així com del personal que hi treballa garantint en tot moment l’eficiència dels seus serveis.

Un cop aconseguida aquesta certificació, la Fundació es proposa el repte de focalitzar-se en la millora continua i des d’aleshores cada any es recertifica el sistema a través d’auditories internes i externes per l’empresa APPLUS.

La motivació per oferir serveis de qualitat, ens va portar a certificar aquells que són els pilars més importants per una entitat sense afany de lucre com la nostra, dels quals es beneficien i s’atenen prop d’un miler persones cada any.

Els processos i procediments auditats garanteixen la qualitat del desenvolupament de serveis de desenvolupament de serveis d'atenció i tractament psicològic i terapèutic, desenvolupament de serveis d'atenció i tractament de malalties cròniques, greus i processos de dol i el desenvolupament i gestió de la borsa de voluntariat, així com altres de més estratègics i de suport com la Planificació de Serveis, la Millora Contínua, la Comunicació i els Recursos Humans.

Amb l’acreditació de la ISO 9001:2008 i la implantació del sistema de Protecció de Dades Personals, la Fundació Hospital assegura als seus usuaris que ha posat els mitjans necessaris per poder garantir la millor qualitat i seguretat en els serveis que ofereix.

POLITICA QUALITAT: EIXOS.
-  Declaració de principis