Notícies

Nova Formació LECXIT. Una experiència emocionant. LECXIT és un programa que té per objectiu incrementar l'èxit... Llegir +
Aprovat per unanimitat l'avantprojecte de llei de l'associacionisme La iniciativa serviria per enfortir el sector del voluntariat... Llegir +
10 anys compartint TEMPS! El Banc del Temps fa 10 anys el proper 30 de setembre i... Llegir +
APP de Voluntariat - NOU! Des del projecte Activa't s'ha desenvolupat una APP de voluntariat... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +

Història

La Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena, una de les entitats més antigues de la ciutat de Mataró, va ser fundada l’any 1647 per atendre als ciutadans més necessitats des del punt de vista social i sanitari.

Des d’aleshores ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la salut i el benestar de les persones de la seva comunitat.
Durant aquests més de tres segles d’història la Fundació ha evolucionat molt per adequar-se als canvis de la societat a la que serveix però el seu compromís continua sent el mateix: vetllar per la qualitat de vida de les persones mitjançant uns serveis d’excel•lència i des d’una visió integral de la persona.
Actualment, la Fundació ofereix un espai viu i innovador que promou activament l'equilibri, el desenvolupament i el benestar d'homes i dones més enllà de qualsevol diferència o condició.