logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

20 nens/es gaudiran de la Lectura. Gràcies Gràcies a la inscripció dels voluntaris al projecte Lecxit... Llegir +
Ets de Mataró o dels voltants? Activa't voluntari! Forma part de la borsa de voluntariat i col·labora amb entitats... Llegir +
Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d'Educació, Cultura... Llegir +
Urgeix trobar voluntaris Cada cop, hi ha més demanda d'acompanyament a persones grans... Llegir +
Baixa’t l'app i sigues el primer.... Ja et pots baixar l'APP de voluntariat de manera gratuïta i... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu pel curs 2017/2018.

Modalitats:
- Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
- Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Termini d'entrega: 28 de setembre de 2017.

Per fer l'informe que requereix la sol·licitud és necessari establir prèviament un diagnòstic i un pla de treball. Aquest procés requereix una entrevista inicial amb la familia, 1 o 2 sessions de valoració psicològica amb l'infant i la devolució verbal i escrita de l’informe psicològic per part dels professional de l'equip de a Fundació.

Des de la Fundació Hospital ens centrem en avaluar, diagnosticar i tractar les dificultats d’aprenentatge que poden anar sorgint al llarg de la vida d’una persona:
Treballem les alteracions en la lectoescriptura, alteracions en l’expressió, alteracions en les capacitats cognitives bàsiques (memòria, atenció…), trastorns de l’aprenentatge (dislèxia, discalculia, disortografia…), tècniques d’estudi, entre d'altres...
Oferim: reeducacions psicopedagògiques individuals i grupals, pautes educatives concretes dirigides a la família, coordinació amb l’escola i altres professionals, etc.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació, 937419160.