logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

20 nens/es gaudiran de la Lectura. Gràcies Gràcies a la inscripció dels voluntaris al projecte Lecxit... Llegir +
Ets de Mataró o dels voltants? Activa't voluntari! Forma part de la borsa de voluntariat i col·labora amb entitats... Llegir +
Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d'Educació, Cultura... Llegir +
Urgeix trobar voluntaris Cada cop, hi ha més demanda d'acompanyament a persones grans... Llegir +
Baixa’t l'app i sigues el primer.... Ja et pots baixar l'APP de voluntariat de manera gratuïta i... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +

Entitat 8. Salut Mental Mataró i Maresme

Vetllem per la qualitat de vida de les persones amb problemes de salut mental, oferim suport i informació als familiars, fem accionsd e sensibilització a la població general sobre les problemàtiques de salut mental i treballem per la creació de nous recursos per a l'atenció integral de les persones amb problemes i les seves famílies.

Salut Mental Mataró i Maresme és membre fundador de la Federació Salut Mental Catalunya i membre de la Confederació Espanyola d'Agrupacions de Familiars i persones amb problemes de salut mental (FEAFES). Som un grup de familiars nascut l'any 1995 amb la necessitat d'associar-nos per protegir i vetllar pels interessos i la qualitat de vida de les persones amb problmes de salut mental i de les seves famílies.

Salut Mental Mataró i Maresme
Carrer Sant Pelegrí 3 ,1r
08301 – Mataró (Barcelona)
Tel. 93 755 04 14 / 690 037 537
mail: salutmentalmm@gmail.com

UBICACIÓ – HORARIS
La seu de l'associació està ubicada al Carrer Sant Pelegrí, nº 3 1r pis de Mataró. Espai Hotel d'Entitats de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.

L’horari d’atenció al públic: hores concertades