logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

10 anys compartint TEMPS! El Banc del Temps fa 10 anys el proper 30 de setembre i... Llegir +
APP de Voluntariat - NOU! Des del projecte Activa't s'ha desenvolupat una APP de voluntariat... Llegir +
Escola d'estiu del voluntariat 2017 La Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària (DGACC)... Llegir +
Una pulsera QR per identificar als malalts d’Alzheimer que es perdin S’ha presentat una polsera amb un codi QR per identificar als... Llegir +
Jo sóc voluntari, i tu? La Fundació dóna suport a diferents entitats i associacions... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Un altre opció per col.laborar. Des de la Federació Catalana de voluntariat promouen la donació... Llegir +
Perquè el ioga m'ajuda a vèncer l'estrés? Amb el ioga parem la nostra ment per connectar amb el nostre... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +
Grup de suport per la pèrdua d'un fill "Passa el temps i no em sento bé, tot se'm fa una muntanya,... Llegir +

Entitat 8. Salut Mental Mataró i Maresme

Vetllem per la qualitat de vida de les persones amb problemes de salut mental, oferim suport i informació als familiars, fem accionsd e sensibilització a la població general sobre les problemàtiques de salut mental i treballem per la creació de nous recursos per a l'atenció integral de les persones amb problemes i les seves famílies.

Salut Mental Mataró i Maresme és membre fundador de la Federació Salut Mental Catalunya i membre de la Confederació Espanyola d'Agrupacions de Familiars i persones amb problemes de salut mental (FEAFES). Som un grup de familiars nascut l'any 1995 amb la necessitat d'associar-nos per protegir i vetllar pels interessos i la qualitat de vida de les persones amb problmes de salut mental i de les seves famílies.

Salut Mental Mataró i Maresme
Carrer Sant Pelegrí 3 ,1r
08301 – Mataró (Barcelona)
Tel. 93 755 04 14 / 690 037 537
mail: salutmentalmm@gmail.com

UBICACIÓ – HORARIS
La seu de l'associació està ubicada al Carrer Sant Pelegrí, nº 3 1r pis de Mataró. Espai Hotel d'Entitats de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.

L’horari d’atenció al públic: hores concertades