logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

20 nens/es gaudiran de la Lectura. Gràcies Gràcies a la inscripció dels voluntaris al projecte Lecxit... Llegir +
Ets de Mataró o dels voltants? Activa't voluntari! Forma part de la borsa de voluntariat i col·labora amb entitats... Llegir +
Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d'Educació, Cultura... Llegir +
Urgeix trobar voluntaris Cada cop, hi ha més demanda d'acompanyament a persones grans... Llegir +
Baixa’t l'app i sigues el primer.... Ja et pots baixar l'APP de voluntariat de manera gratuïta i... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +

Entitat 7. Associació Diabètics de Catalunya

Els objectius de l’ADC són INFORMAR, ACONSELLAR, AJUDAR I DEFENSAR el diabètic. Igualment contribueix a impulsar la INVESTIGACIÓ, fomentar la QUALITAT de l'assistència pública i promoure la SENSIBILITZACÓ de la resta de la societat de la problemàtica que afecta al diabètic i al seu entorn.

L'ADC, l’Associació de Diabètics de Catalunya, és una entitat que aplega tant diabètics com tutors de nens diabètics, familiars i col·laboradors sensibilitzats per algun motiu amb els problemes que deriven d'aquesta carència. Es troba totalment desvinculada de qualsevol ànim de lucre, ideari polític o religiós. La seva principal finalitat és l'ajut i la defensa del diabètic.

Associació Diabètics de Catalunya
Carrer Sant Pelegrí 3 ,1r
08301 – Mataró (Barcelona)
mail: adcmaresme@adc.cat

UBICACIÓ – HORARIS
La seu de l'associació està ubicada al Carrer Sant Pelegrí, nº 3 1r pis de Mataró. Espai Hotel d'Entitats de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.
L’horari d’atenció al públic és: dijous de 18 a 20h.