logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

10 anys compartint TEMPS! El Banc del Temps fa 10 anys el proper 30 de setembre i... Llegir +
APP de Voluntariat - NOU! Des del projecte Activa't s'ha desenvolupat una APP de voluntariat... Llegir +
Escola d'estiu del voluntariat 2017 La Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària (DGACC)... Llegir +
Una pulsera QR per identificar als malalts d’Alzheimer que es perdin S’ha presentat una polsera amb un codi QR per identificar als... Llegir +
Jo sóc voluntari, i tu? La Fundació dóna suport a diferents entitats i associacions... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Un altre opció per col.laborar. Des de la Federació Catalana de voluntariat promouen la donació... Llegir +
Perquè el ioga m'ajuda a vèncer l'estrés? Amb el ioga parem la nostra ment per connectar amb el nostre... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +
Grup de suport per la pèrdua d'un fill "Passa el temps i no em sento bé, tot se'm fa una muntanya,... Llegir +

Entitat 7. Associació Diabètics de Catalunya

Els objectius de l’ADC són INFORMAR, ACONSELLAR, AJUDAR I DEFENSAR el diabètic. Igualment contribueix a impulsar la INVESTIGACIÓ, fomentar la QUALITAT de l'assistència pública i promoure la SENSIBILITZACÓ de la resta de la societat de la problemàtica que afecta al diabètic i al seu entorn.

L'ADC, l’Associació de Diabètics de Catalunya, és una entitat que aplega tant diabètics com tutors de nens diabètics, familiars i col·laboradors sensibilitzats per algun motiu amb els problemes que deriven d'aquesta carència. Es troba totalment desvinculada de qualsevol ànim de lucre, ideari polític o religiós. La seva principal finalitat és l'ajut i la defensa del diabètic.

Associació Diabètics de Catalunya
Carrer Sant Pelegrí 3 ,1r
08301 – Mataró (Barcelona)
mail: adcmaresme@adc.cat

UBICACIÓ – HORARIS
La seu de l'associació està ubicada al Carrer Sant Pelegrí, nº 3 1r pis de Mataró. Espai Hotel d'Entitats de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.
L’horari d’atenció al públic és: dijous de 18 a 20h.