logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

Nova Formació LECXIT. Una experiència emocionant. LECXIT és un programa que té per objectiu incrementar l'èxit... Llegir +
Aprovat per unanimitat l'avantprojecte de llei de l'associacionisme La iniciativa serviria per enfortir el sector del voluntariat... Llegir +
10 anys compartint TEMPS! El Banc del Temps fa 10 anys el proper 30 de setembre i... Llegir +
APP de Voluntariat - NOU! Des del projecte Activa't s'ha desenvolupat una APP de voluntariat... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +

Entitat 6. Associació Celíacs Catalunya

Celíacs de Catalunya ofereix atenció i informació per a persones celíaques i amb Dermatitis Herpetiforme, és a dir, persones amb intolerància al gluten, que es troba en el blat, la civada, l'ordi i el sègol.

Què oferim?: Un cop diagnosticada la malaltia, “associant-se és més fàcil ser celíac” atès que, a l’Associació podem compartir experiències, vivències, cursos de cuina, conferències, punts de venda i, disposar d'informació actualitzada sobre aliments de fabricants especialitzats de productes sense gluten que es venen a Espanya, així com de productes de consum normal.

Associació Celíacs Catalunya
Carrer Sant Pelegrí 3 ,1r
08301 – Mataró (Barcelona)
Tel. 93 796 17 88 / 696 989 687
mail: mataro@celiacscatalunya.org

UBICACIÓ – HORARIS
La seu de l'associació està ubicada al Carrer Sant Pelegrí, nº 3 1r pis de Mataró. Espai Hotel d'Entitats de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.
L’horari d’atenció al públic és: dijous de 18 h a 20 h