logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

20 nens/es gaudiran de la Lectura. Gràcies Gràcies a la inscripció dels voluntaris al projecte Lecxit... Llegir +
Ets de Mataró o dels voltants? Activa't voluntari! Forma part de la borsa de voluntariat i col·labora amb entitats... Llegir +
Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d'Educació, Cultura... Llegir +
Urgeix trobar voluntaris Cada cop, hi ha més demanda d'acompanyament a persones grans... Llegir +
Baixa’t l'app i sigues el primer.... Ja et pots baixar l'APP de voluntariat de manera gratuïta i... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +

Entitat 6. Associació Celíacs Catalunya

Celíacs de Catalunya ofereix atenció i informació per a persones celíaques i amb Dermatitis Herpetiforme, és a dir, persones amb intolerància al gluten, que es troba en el blat, la civada, l'ordi i el sègol.

Què oferim?: Un cop diagnosticada la malaltia, “associant-se és més fàcil ser celíac” atès que, a l’Associació podem compartir experiències, vivències, cursos de cuina, conferències, punts de venda i, disposar d'informació actualitzada sobre aliments de fabricants especialitzats de productes sense gluten que es venen a Espanya, així com de productes de consum normal.

Associació Celíacs Catalunya
Carrer Sant Pelegrí 3 ,1r
08301 – Mataró (Barcelona)
Tel. 93 796 17 88 / 696 989 687
mail: mataro@celiacscatalunya.org

UBICACIÓ – HORARIS
La seu de l'associació està ubicada al Carrer Sant Pelegrí, nº 3 1r pis de Mataró. Espai Hotel d'Entitats de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.
L’horari d’atenció al públic és: dijous de 18 h a 20 h