logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

10 anys compartint TEMPS! El Banc del Temps fa 10 anys el proper 30 de setembre i... Llegir +
APP de Voluntariat - NOU! Des del projecte Activa't s'ha desenvolupat una APP de voluntariat... Llegir +
Escola d'estiu del voluntariat 2017 La Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària (DGACC)... Llegir +
Una pulsera QR per identificar als malalts d’Alzheimer que es perdin S’ha presentat una polsera amb un codi QR per identificar als... Llegir +
Jo sóc voluntari, i tu? La Fundació dóna suport a diferents entitats i associacions... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Un altre opció per col.laborar. Des de la Federació Catalana de voluntariat promouen la donació... Llegir +
Perquè el ioga m'ajuda a vèncer l'estrés? Amb el ioga parem la nostra ment per connectar amb el nostre... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +
Grup de suport per la pèrdua d'un fill "Passa el temps i no em sento bé, tot se'm fa una muntanya,... Llegir +

Entitat 5. Associació contra el càncer, Maresme Oncològic

El nostre objectiu és intentar ajudar els afectats mitjançant les nostres pròpies experiències i, sobretot, escoltar-los. Volem que vegin en nosaltres persones lluitadores o encomanar-los aquest esperit de lluita, que ens sembla que és la millor manera d’afrontar la malaltia.

Maresme Oncològic es va fundar al 2005. La Idea d'iniciar una associació contra el Càncer a Mataró, va néixer d’un grup de persones afectades de càncer que després d’algunes trobades ens hem adonat que compartim moltes inquietuds ¡ ens va semblat que mereixia la pena crear L’Associació. L’objectiu va ser el d’ajudar als afectats, amb les nostres experiències, per això el nostre lema és “ET FEM COSTAT”.

Associació contra el càncer, Maresme Oncològic
Carrer Sant Pelegrí 3 ,1r
08301 – Mataró (Barcelona)
Tel. 93 796 22 78 / 652 947 059
mail: onc@maresemeoncologic.org

UBICACIÓ – HORARIS
La seu de l'associació està ubicada al Carrer Sant Pelegrí, nº 3 1r pis de Mataró. Espai Hotel d'Entitats de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.
L’horari d’atenció al públic és: dimarts i dijous de 17 a 20h.