logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

Nova Formació LECXIT. Una experiència emocionant. LECXIT és un programa que té per objectiu incrementar l'èxit... Llegir +
Aprovat per unanimitat l'avantprojecte de llei de l'associacionisme La iniciativa serviria per enfortir el sector del voluntariat... Llegir +
10 anys compartint TEMPS! El Banc del Temps fa 10 anys el proper 30 de setembre i... Llegir +
APP de Voluntariat - NOU! Des del projecte Activa't s'ha desenvolupat una APP de voluntariat... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +

Entitat 4. Associació Àmbit Prevenció

Treballem per la salut dels joves i  de les persones que estan en situació de vulnerabilitat, apoderant-les per tal  que siguin agents actius i promoguin canvis positius que afavoreixin la seva participació social.

Realitzem prevenció d’alcohol  i altres substàncies, prevenció del VIH/Sida,  i sensibilització entorn les violències.
Orientem i informem a famílies,  quan els preocupa alguna qüestió relacionada amb el consum d’alcohol i/o altres drogues dels seus fills i de les seves filles adolescents.
Aquests serveis són gratuïts i confidencials.

Helena Cascalló T. 655 964 560
h.cascallo@fambitprevencio .org

UBICACIÓ – HORARIS
La seu de l'associació està ubicada al Carrer Sant Pelegrí, nº 3 1r pis de Mataró. Espai Hotel d'Entitats de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.
L’horari d’atenció al públic és: Dijous de 10h a 19h  i  Divendres de 10h a 14h