logo FH

Fundada l'any 1647, la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena és una entitat de referència a Mataró i el Maresme en l’àmbit de la salut integral, el suport emocional i la innovació social. Històricament ha estat fidel al seu compromís amb la millora de la qualitat de vida de les persones de la seva comunitat, fonamentalment dels col•lectius més desfavorits.

Hotel d'Entitats

Notícies

20 nens/es gaudiran de la Lectura. Gràcies Gràcies a la inscripció dels voluntaris al projecte Lecxit... Llegir +
Ets de Mataró o dels voltants? Activa't voluntari! Forma part de la borsa de voluntariat i col·labora amb entitats... Llegir +
Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d'Educació, Cultura... Llegir +
Urgeix trobar voluntaris Cada cop, hi ha més demanda d'acompanyament a persones grans... Llegir +
Baixa’t l'app i sigues el primer.... Ja et pots baixar l'APP de voluntariat de manera gratuïta i... Llegir +
Servei de nutricionista Tots els dimarts de 16h a 21h, el servei de nutrició us... Llegir +
Campanya "No puc Esperar" La Fundació Hospital s'ha adherit com a entitat col•laboradora... Llegir +

Entitat 4. Associació Àmbit Prevenció

Treballem per la salut dels joves i  de les persones que estan en situació de vulnerabilitat, apoderant-les per tal  que siguin agents actius i promoguin canvis positius que afavoreixin la seva participació social.

Realitzem prevenció d’alcohol  i altres substàncies, prevenció del VIH/Sida,  i sensibilització entorn les violències.
Orientem i informem a famílies,  quan els preocupa alguna qüestió relacionada amb el consum d’alcohol i/o altres drogues dels seus fills i de les seves filles adolescents.
Aquests serveis són gratuïts i confidencials.

Helena Cascalló T. 655 964 560
h.cascallo@fambitprevencio .org

UBICACIÓ – HORARIS
La seu de l'associació està ubicada al Carrer Sant Pelegrí, nº 3 1r pis de Mataró. Espai Hotel d'Entitats de la Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena.
L’horari d’atenció al públic és: Dijous de 10h a 19h  i  Divendres de 10h a 14h