• ACTIVITATS VINCLES

• SESSIONS OBERTES

Psicologia de la salut en infants

A la Fundació Hospital oferim atenció psicològica a infants i joves des dels 4 als 17 anys amb l'objectiu de donar suport i prevenir possibles situacions, dificultats o problemàtiques futures. La detecció precoç i la prevenció dins l’àmbit psicològic i psicopedagògic són claus en aquestes etapes primarenques.

El model terapèutic que utilitzem és el Cognitiu conductual i en funció de cada cas es pot complementar amb altres models d’intervenció i tècniques que provenen de disciplines com la teràpia constructivista, la teràpia breu estratègica, la teràpia sistèmica, l’art teràpia, tècniques projectives, joc figuratiu, etc.

Dins la intervenció infantil i juvenil tant l’entorn familiar com sovint l’escolar juguen un paper clau per sumar en pro de la millora terapèutica de l’infant o jove que atenem, és per això que utilitzem un mètode de treball on fomentem molt la comunicació, el consens i l’assessorament a les famílies i la coordinació directa amb els entorns escolars.