Esdeveniments for 12 de juliol del 2018

Esdeveniment Views Navigation

Esdeveniments Search

Tot el dia

Exposició “AlterArte, dibuixem salut”

7 de juny a 12 de juliol
Fundació Hospital, C/ St. Pelegrí, nº 3
Mataró, Barcelona 08301 Espanya
+ Mapa de Google
Gratuït

Exposició col·lectiva "AlterArte, dibuixem salut" un projecte artístic, educatiu i comunitari d’inserció comunitària adreçat a persones amb malaltia mental.

Per saber-ne més »

Em cuido per cuidar-te millor.

12 de juliol a les 19:00 a 20:30
Fundació Hospital C/ St. Pelegrí, nº 3
Mataró, Barcelona 08301 Espanya
Gratuït

Cal respondre a la situació de vulnerabilitat per la qual passa el cuidador amb un assessorament i suport eficaç que contribueixin a millorar el seu benestar i el del pacient, no només físicament, sinó també emocionalment.

Per saber-ne més »
+ Export Events