Esdeveniments for 29 de juny del 2018

Esdeveniment Views Navigation

Esdeveniments Search

Tot el dia

Exposició “AlterArte, dibuixem salut”

7 de juny a 12 de juliol
Fundació Hospital, C/ St. Pelegrí, nº 3
Mataró, Barcelona 08301 Espanya
+ Mapa de Google
Gratuït

Exposició col·lectiva "AlterArte, dibuixem salut" un projecte artístic, educatiu i comunitari d’inserció comunitària adreçat a persones amb malaltia mental.

Per saber-ne més »

Taller de Sahala Yoga

29 de juny a les 19:00 a 21:00
Fundació Hospital, C/ St. Pelegrí, nº 3