Es crea el grup promotor de l’associació MANS AMIGUES – Dol per suicïdi (DSMA)

Un grup de persones que han patit la pèrdua d’una persona estimada, per suïcidi, s’han posat com a repte crear l’associació MANS AMIGUES – Dol per suicïdi (DSMA), amb l’objectiu d’informar i orientar sobre aquest tipus de pèrdua i donar suport a les persones, famílies i amics que passen per una situació com aquesta.

Des del Clúster d’Entitats de la Fundació Hospital se’ls està acompanyant en la creació de l’associació i necessiten la complicitat d’altres persones amb ganes d’ajudar, que vulguin formar-hi part.

Si vols sumar-t’hi fent possible la creació de l’entitat i vols ajudar a altres persones que es han passat per una pèrdua per suicidi, envia un correu a: bautistam349@gmail.com

També els trobaràs al primer pis de la Fundació Hospital (c/Sant Pelegrí, 3. 08301 Mataró) els dimarts de 17h a 19h.