Dia Internacional del Voluntariat 5 de desembre.

Amb motiu del dia internacional del voluntariat i en reconeixement a la gran tasca que fan els voluntaris, a la nostra ciutat, la Fundació Hospital col·labora, en la Campanya ‘Fem voluntariat, fes voluntariat’ , amb activitats diverses del 15 de Novembre al 18 de desembre. Us adjuntem l’enllaç del programa, per tal que pugueu participar de totes les activitats. Destaquem la xerrada que portarem a terme el dimarts 20 de Novembre, a les 18 h a la sala d’actes de la F.H. Xerrada: Si vols fer un voluntariat, saps per on començar?

I la formació per a voluntaris “Vida Saludable” Com tenir cura de l’estil de vida (interacció social – alimentació saludable – exercici aeròbic – activitats estimulants) Divendres 30 de novembre i 14 de desembre de 16 a 19 h. Inscripció prèvia fundaciohospital@fundaciohospital.org

Programa Fem voluntariat, fes voluntariat