« Tots els Esdeveniments

CONCERT : “POSEM-LI MÚSICA AL CÀNCER”

2 de febrer a les 18:00 a 20:00

Aquest any ja serà la tercera edició del concert que fem en motiu del Dia Mundial contra el càncer. En aquesta ocasió serà el dissabte 2 de Febrer a les 18h. al Foment Mataroní.

El concert anirà a càrrec dels pianistes Albert Nieto i MªCarmen Maestro.

Les entrades les podeu adquirir al Foment de dilluns a divendres de 17h a 21h al preu de col·laboració de 12 €. Tots els beneficis aniran íntegrament a Maresme Oncològic.

Detalls

Data: